معرفی بهترین کرم پودر

معرفی بهترین کرم پودز

انتخاب یک کرم پودر عالی برای هر کسی، یکی از انتخاب های چالش برانگیز هست. برای اینکه بتونیم بهترین محصول رو انتخاب کنیم، باید نوع پوستمون رو بشناسیم، میزان کاوری که میخوایم رو بدونیم و درنهایت با توجه به ترکیبات و مزایای یک محصول، اون رو انتخاب کنیم.

اینجا تصمیم داریم سه تا از بهترین کرم پودرهایی که میتونید استفاده کنید، بدون اینکه نگران خراب شدن پوست و یا میکاپتون باشین، رو معرفی کنیم.

 

مک :

کرم پودر مک

کرم پودر مک ، یکی از بهترین محصولاتی که انواع پوست میونند اون رو استفاده کنند. این کرم، پوست رو آبرسانی میکنه و درکنارش میزانی که چربی ترشح میشه رو کنترل میکنه برای همین هم وقتی مک رو استفاده میکنید، پوستتون کیکی و خشک نمیشه و در عین حال تا آخرین لحظه مات و یکدست باقی میمونه.

موندگاری این کرم پودر 24 ساعت هست و به خاطر داشتن تکسچر فلوئیدی خیلی راحت روی پوست فید میشه. به هیچ عنوان داخل خطوط و منافذ پوست فرو نمیره و اون ها بولد تر نمیکنه ، در کل پوست و میکاپ رو خیلی یکدست و صاف نشون میده.

از نظر کاور هم مک، میتونه از طبیعی ترین تا فول ترین کاور رو به پوست بده.

 

استی لادر :

کرم پودر استسی لادر

استی لادر، یه کرم پودری که بیشتر به افرادی با پوست چرب پیشنهاد میکنیم. این محصول درست مثل مک تکسچر فلوئیدی و کاور خیلی خوبی داره و 24 ساعته هست و در عینِ این که پوشش خیلی خوبی به پوست میده، به هیچ عنوان اون رو از حالت غیر طبیعی بیرون نمیاره.

کرم پودر استی لادر مواد مضر نداره، چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه و تا لحظه ای که روی پوست هست، کاملا مات و یکدست باقی میمونه.

 

نارس لانگ ویر :

کرم پودر نارس

و آخرین محصول یک کرم پودر، مخصوص کسایی که پوست نرمال و خشکی دارند. کرم پودر نارس، پوست رو آبرسانی و مرطوب میکنه کاور خوبی به اون میده.

برعکس خیلی از محصولات این کرم، پوست رو مات نمیکنه و به اون حالتی درخشان و طبیعی میده. ویژگی های کرم پودر نارس:

16 ساعته، کاور بالا، طبیعی و درخشان روی پوست، بدون ایجاد ظاهری کیکی ضد رطوبت و تعریق.

 

این 3 تا جزو بهترین محصولاتی هستند که میتونید استفاده کنید . قطعا میدونید که محصولاتِ بیشتری توی این لیست قرار میگیرند پس برای اینکه با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی دنیا آشنا بشین میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و کنار دیدنِ این محصولات خریتون رو با خیالی راحت انجام بدین.

اگر هم نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *