3 تا از بهترین بازی های اندرویدی ایرانی

بهترین بازی های اندرویدی ایرانی

اخیرا شرکت های بازی سازی ایرانی مخصوصا در زمینه ی اندروید پیشرفت چشمگیری داشته اند و بازی هایی در سطح جهانی ساخته اند. البته همچنان تا بهترین بودن در جهان فاصله داریم اما اگر حمایت لازم از بازیسازان با استعداد ایرانی صورت بگیرد به راحتی در تاپ تن جهانی جای خواهیم گرفت. بهترین بازی های ایرانی ای که بازی کرده اید کدام بازی بوده؟ در ادامه چند نمونه از بهترین بازی های اندروید ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بردگیم چیست؟

بازی پسرخوانده

بازی پسرخوانده

بازی های نقش آفرینی گروهی در جهان بسیاز طرفدار داشته و بازی سازان به شدت به ساخت این سبک بازی های علاقه مندند. اما در ایران این گونه نیست و بازی سازان خیلی علاقه ای به ساخت این گونه بازی ها ندارند. شاید دلیل این اتفاق، سختی ساخت این گونه بازی ها باشد. گرافیکی که باید بالا باشد و کاراکترهایی که برای هر اتفاقی ری اکشنی نیاز دارند. اما پسرخوانده توانست به این مرحله برسد و بازی نه فقط از بعد هنری، بلکه در زمینه فنی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. قبل از رفتن به میدان نبرد می‌توانید از بین شخصیت‌های مختلف که به دسته‌های تانک، پشتیبان و هجومی تقسیم می‌شوند سه عدد را انتخاب کرده و با حریف آنلاین بجنگید.

در این بازی شما باید پس از انتخاب سه شخصیت وارد بازی شده و به صورت آنلاین با رقبا بجنگید و سعی کنید با قدرت قهرمانانتان آن ها را شکست دهید. شخصیت های بازی برای تمام سلایق طراحی شده اند و برای هر سلیقه ای مناسبند. این بازی جذاب رو تجربه کنید و از وقت گذروندن با این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی پسرخوانده از گوگل پلی

دانلود بازی پسرخوانده از بازار

دانلود بازی پسرخوانده از اپ استور (ios)

بازی پسرخوانده

بازی شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

بازی شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

شمشیر تاریکی یکی از بهترین بازی های اندرویدیست که یک بار هم در تاپ تن جهانی قرار گرفته و سر و صدا کرده است. شرکت فن افزار برای ساخت این بازی واقها خلاقیت به خرج داده اند و یکی از بهترین بازی های موجود در بازار را ارائه داده اند.

جدا از گیم پلی جذاب و طراحی بی نظیر مرحله ها از گرافیک بازی Shadow Blade هم نمیتوان گذشت. این خصوصیت های خوب باعث موفقیت این بازی شده اند.

جدا از از انیمیشن‌ های روان شخصیت اصلی داستان، رنگ بندی زیبای محیط‌ ها هم باعث شدند تا بخش بصری بازی جذاب‌تر دیده شوند.

این بازی از آن دسته بازی هاییست که حتما یک بار باید آن را امتحان کنید.

دانلود بازی شمشیر تاریکی از گوگل پلی

دانلود بازی شمشیر تاریکی از اپ استور

بازی شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

بازی بزن بهادر (جنگ همسایه ها)

بازی بزن بهادر (جنگ همسایه ها)

شبیه ترین بازی به بازی بزن بهادر کلش آو رویال است که تفاوت های بسیاری باهم دارند. در این بازی چاشنی شانس بیشتر شده و مهارت استفاده از نیرو ها بولد تر شده است.
بازی بزن بهادر یک عنوان استراتژی نوبتی است که کاربران را در نقش لات های بزرگ یک محله قرار میدهد و برای آن ها هم داستانی هرچند کوتاه روایت میکند، برخلاف سایر بازی هایی که در این دسته منتشر میشوند، این عنوان اصلا حوصله سر بر نیست و توانسته با سریع کردن سیزن های بازی و کم کردن تایم مبارزات، افراد را به داخل مسابقه هدایت و از وقت تلفی های اضافی جلوگیری کند.

هم محله ای های فری گولاخ

هر مسابقه بین دو بازیکن واقعی و به شکل آنلاین برگزار میشود، شما میتوانید سه شخصیت (کارت) انتخاب کنید و به میدان نبرد بروید، بازیکنان در هر نوبت یکی از سه قهرمان خود را به سمت حریف شلیک کنید و به آنها آسیب بزنید، بعد از این کار یک فرصت 20 ثانیه ای برای بازیکن مقابل وجود دارد که او هم باید همین فرایند را تکرار کند.
اگر با بازی ساکر استار آشنایی داشته باشید به خوبی میدانید که شما چند مهره در زمین دارید و با کشیدن انگشت روی آنها یک فلش ظاهر میشود و جهت حرکتی را نشان میدهد،  بعد از شلیک کردن، مهره شما حرکت کرده و به توپ ها و یا دیواره ها برخورد میکند، این بازی هم دقیقا از همین مکانیک ها و عناصر استفاده میکند با این تفاوت که دیگر خبری از دروازه فوتبال و توپ نیست و شما باید به قهرمانان حریف آسیب وارد کنید و نوار سلامتی آن ها را به صفر برسانید، این فرایند ادامه پیدا میکند تا وقتی که تمام کاراکترهای یک بازیکن از مسابقه حذف شوند.
هر شخصیت یک کارت دارد و تیم شما متشکل از سه کارت مختلف است، هرکدام از کاراکترها قدرت و میزان سلامتی مشخصی دارند که به مرور زمان ارتقا پیدا میکنند و قدرتمند تر می شوند، این ویژگی به شما کمک میکند که با بازیکنان خیلی قدرتمند روبرو نشوید و از طرفی هم قدرت کافی برای مقابله با رقبا را داشته باشید.

ویژگی های بازی

هر بازی اثر خاصی را روی مخاطبین خودش به جا میگذارد و قطعا اگر بخواهیم یک عنوان را برای گوشی اندروید خود دانلود کنیم به ویژگی های آن دقت می کنیم، بد نیست با یکدیگر نگاهی کلی به این بازی داشته باشیم:
گرافیک جذاب و صداگذاری فوق العاده
استفاده از بهترین دوبلورهای ایران
امکان چت و تشکیل اتحاد با رفقا
قهرمانان ایرانی که روی بتمن و سوپرمن را هم کم میکنند
بازی استراتژی با تکرار پذیری بالا
آنلاین و رایگان

گرافیک صداگذاری، دوبله رو دریاب

شخصیت پردازی بازی اولین چیزی است که در بازی میبینید، شما با یک روند داستانی جذاب همراه میشوید و به مرور زمان هم کاراکترهای بیشتری به لیست شما اضافه خواهد شد که هرکدام به زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند، حس و حال نهایی بازی هم در میدان نبرد قابل قبول بوده و علاوه بر این ها رابط کاربری و صداگذاری هم حقیقتا حرف های زیادی برای گفتن دارد، یکی از سرگرم کننده ترین بخش های این بازی استفاده از دیالوگ های کوچه بازاری و صدای شیوای دوبلورهای بزرگ ایران است.

جنبه های مثبت

تترا پازل سعی کرده که از مکانیک های قدیمی در یک قالب جدید استفاده کند و در این کارهم موفق بوده، تمام عناصر به کار رفته در این بازی از یک هماهنگی فوق العاده با یکدیگر برخوردار هستند و وقتی که شما به عنوان گیمر این بازی دوست داشتنی را نصب میکنید، نمیتوانید به راحتی از آن دل بکنید.

جنبه های منفی

یکی از بزرگترین ضعف های بازی این است که بعد از مدتی همه چیز تکراری میشود و یکنواختی در بازی دیده می شود، شاید هم اگر در فاصله های مشخص به تجربه این عنوان بپردازید این اتفاق رخ ندهد اما اگر شبیه به یک بازی اعتیاد آور به آن نگاه کنید، احتمالا ناامید خواهید شد، به هر حال این عنوان ارزش تجربه کردن را دارد و نباید آن را به سادگی از دست بدهید.
بازی بزن بهادر (جنگ همسایه ها)

کلام آخر

بازی های موبایلی و کامپوتری بازی های جذاب و سرگرم کننده ای هستند اما هیچ گاه جای بردگیم ها را نخواهند گرفت و فواید بردگیم ها را نخواهند داشت. کسانی که بردگیم بازی می کنند به مراتب از کسانی که بازی های کامپیوتری بازی میکنند شاداب تر و خوشحال ترند. خرید بردگیم به آن ها کمک میکند هم از لذت یک خرید خوب بهره ببرند و هم بازی های جذاب را با دیگران بازی کنند. از زندگی لذت ببرید.

 

2 دیدگاه برای “3 تا از بهترین بازی های اندرویدی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *