نکات خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری

امروزه به علت استقبال گسترده ای که از میزهای ناهارخوری شده است این میزها به کالایی ضروری از میان اقلام کالاها، تبدیل شده اند. وعده های غذایی از حیاتی ترین نیاز های انسان می باشد و میزان استفاده از میز ناهار خوری امروزه بسیار بالا رفته است. این میز ها به یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند.

در ادامه به معرفی این میز های پر کاربرد خواهیم پرداخت، چرا که دانستن نکات مهم برای خریداری این میز ها، به شما کمک می کند تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

هنگام خرید میز ناهار خوری به چه معیار های توجه کنیم؟

با توجه به اشکال متنوعی که از میزهای ناهارخوری موجود است، پرداختن به معیارهای زیر، هنگام خرید، گزینش میزهای ناهارخوری را برای تان راحت تر می کند. شما هنگام خرید این میزها باید سه پارامتر را مورد توجه قرار دهید.

مورد اول توجه به مساحت و ابعاد فضای منزل تان است. مورد دوم توجه به سبک دکوراسیون چیدمان خانه تان و در نهایت توجه به جنس و ابعاد میز ناهارخوری است.

توجه به تناسب میان مساحت منزل و ابعاد میز

انتخاب صحیح میزهای ناهار خوری باعث می شود به سیمای زیبایی در پذیرایی مان دست پیدا کنیم. توجه به ابعاد میز و میزان فضایی که برای آن در نظر داریم بسیار اهمیت دارد. برای هر خانه هر میزی مناسب نیست.

برای مثال برای پذیرایی های کوچک از میزهای بزرگ نمی توان استفاده کرد، همچنین برای پذیرایی بزرگ نیز از میزهای کوچک استفاده نمی شود، بنابراین قبل از خرید این میز ها میزان فضایی که قرار است اشغال کند را به طور دقیق محاسبه کنید و سپس برای خرید اقدام فرمایید.

سبک دکوراسیون داخلی بی تاثیر نیست!

نکات مهمی که در چیدمان منزل حائز اهمیت است، تناسب اجزای دکوراسیون با یک دیگر است. از آنجا که یکی از مهم ترین اقسام دکوراسیون داخلی منزل، میز های ناهار خوری هستند، توجه به تناسب این میز ها و سبک دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.

برای مثال در سبک پاریسی چیدمان منزل، از میزهای تمام چوب استفاده می شود که معمولاً به شکل مستطیل و یا گرد هستند. توجه به همین نکات باعث می شود به راحتی و به زیبایی خانه تان را چیدمان کنید.

شکل ظاهری و متریال میز ناهار خوری دو فاکتور مهم!

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید این روزها باید به آن توجه کنید شکل و جنس این میز ها است. اگر فضایی که برای این میز ها در نظر گرفته اید مناسب میز خریداری شده نباشد، عملاً پول خود را در جوی آب انداخته اید! چرا که تناسب فضای تعیین شده و ابعاد میز از مهمترین فاکتورهای خرید میز ناهار خوری است.

برای مثال در فضاهای کم جا از میز های بزرگ استفاده نمی شود چرا که این کار موجب کوچک تر شدن فضا و همچنین شلوغ تر شدن فضا می شود و عبور و مرور را مختل می کند. بخش مهم دیگری که حائز اهمیت است متریال ساخت این میز ها است.

اگر هنگام خرید به جنس و متریال این میز ها توجه نکنید، ممکن است میزی نا مرغوب و بی کیفیت را بخرید. از آنجا که متریال و جنس میز ها در طولانی تر شدن عمر آنها تاثیر به سزایی دارند توجه به این موضوع را از قلم نیندازید.

در میان این همه تنوع، کدام میز؟!

میز های ناهار خوری کلاسیک

اگر به طرح های سنتی علاقه دارید و همچنین از اکسسوری ها و دکوری های لوکس استفاده می کنید، همچنین سبک چیدمان دکوراسیون داخلی خانه تان کلاسیک است، انتخاب میز کلاسیک بهترین انتخاب برای شماست. البته باید متذکر شویم این میزها فضای بسیاری را اشغال می ‌کنند. بنابراین هنگام خرید آن به فضای خانه تان توجه کنید.

میز ناهار خوری

جالب است بدانید جنس پارچه های میز و صندلی در سبک کلاسیک از پارچه های ساتن و پارچه های مخمل است. از آنجا که میز های سبک کلاسیک از با کیفیت ترین میز ها هستند و از چوب ها برای ساخت آن استفاده می گردد و همچنین دارای منبت کاری نیز هستند، قیمت این میز ها نسبت به سایر میز های موجود گران تر است. پس نکته ای که در خرید این میز ها باید مورد توجه قرار دهید بودجه تان است.

میز ناهار خوری 4 نفره

• میز ناهار خوری مدرن

اگر عاشق سادگی هستید و در دکوراسیون منزل تان به دنبال راحتی و جذابیت می گردید، میز ناهار خوری سبک مدرن بهترین انتخاب برای شما است. چرا که هنگام ساخت این سبک از میز ها، راحتی در کنار ایجاد فضای صمیمی، کاربردی بودن و عنصر مهم دیگری چون جا گیر نبودن، مورد توجه قرار گرفته شده است.

این میز ها امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بسیار مناسب برای فضاهای کوچکی چون آپارتمان های کوچک هستند.

میز ناهار خوری جدید

 

 

• میز ناهار خوری مدرن

میز های ناهار خوری صنعتی

میزهای ناهارخوری که صنعتی همانطور که از اسم شان پیداست، مناسب فضا های چون محل کار است. چرا که هنگام ساخت این میز ها به فضا هایی چون مراکز تجاری، مراکز اداری و مراکزی که فضای حاکم بر آن رسمی است، توجه شده است.

البته یکی از ویژگی هایی که این میز دارد این است که قابلیت این را دارد، با اجزای دکوراسیون داخلی منزل ارتباط برقرار کند. بنابراین در منازل مسکونی نیست استفاده می شود. بهره گیری از میز های صنعتی، یعنی چیدمان کارگاهی در منازل طرفداران خاص خود را دارد. در متریال این میز ها از مواد مختلفی استفاده شده است.

میز ناهار  خوری

• مدل میز ناهارخوری صنعتی

خرید اقساطی میز های ناهار خوری

اگر شرایط این را ندارید که هنگام خرید تمام هزینه میزهای ناهارخوری را یکجا پرداخت کنید، فروشگاه ما این امکان را برای شما ایجاد می کند که با این شرایط میز دلخواه خود را خریداری فرمایید. شما با پرداخت ۵۰ درصد در ابتدا و در ادامه در چهار قسط ۴ ماهه بدون سود به راحتی می توانید صاحب یکی از میزهای ناهارخوری زیبای ما باشید. این امکان برای هموطنان عزیزمان که در شهرستان ها ساکن هستند نیز وجود دارد، به شرط آنکه از چک های فعال سیال بنفش استفاده شود.

کلام آخر

در مطالب گفته شده تلاش شد که معیارهایی برای خرید میز ناهار خوری کم جا ارائه شود. همچنین شما را با سه مدل از انواع متنوع میزهای ناهارخوری آشنا کردیم. شما با استفاده از مطالب گفته شده، سبک ‌های دکوراسیون خاص برای منزل و در نظر گرفتن بودجه تان، به راحتی قادر هستید میز ناهار خوری متناسب با خانه تان را خریداری فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *