کاشت مو و کاشت ابرو

کاشت مو و کاشت ابرو

همواره افرادی که بدنبال کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو پیله هستند در پی پاسخ برای هزینه کاشت مو ، امکان کاشت مو قسطی ، هزینه کاشت ابرو ، امکان کاشت ابرو قسطی و … هستند .

پس از تعیین وقت مشاوره در کلینیک کاشت ابرو پیله میتوانید به پاسخ تمامی سوالات خود برسید .

در غیر اینصورت با مطالعه این مقاله بدنبال پاسخ سوالات خود باشید .

کاشت مو و کاشت ابرو

کاشت مو

کاشت مو یک روش جراحی سرپایی است که فولیکول های مو را از ناحیه اهدا کننده پوست سر برمیدارند .این روش معمولا برای درمان طاسی سر و کم پشتی مو به دلایل مختلف استفاده میشود اما گاهی ممکن است برای ترمیم و کاشت ابرو ، کاشت ریش و سبیل و… هم مورد استفاده قرار بگیرد .

جدیدترین تکنیک های کاشت مو ، واحد های فولیکولی مورا برمیدارند و به ناحیه مورد نظر پیوند میزنند تا با تقلید از جهت گیری اصلی مو ظاهری طبیعی به دست بیاورند .

روش قدیمی برداشت نواری FUT واحد فولیکولی نامیده میشود .

 

کاشت ابرو

پیوند ابرو با انتقال فولیکول های مو معمولا از پشت سر به ابروها ، شکل و تراکم ابروهای شما را بهبود میبخشد .

برای افرادی که ابروهای نازک یا از دست رفته به دلیل شرایط پزشکی یا برداشتن بیش از حد موهای زائد دارند ، کاشت ابرو یک راه حل دائمی و طبیعی است .

روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که بیشترین تفاوت آنها در روش برداشت فولیکول های مو است .

 

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت است و این تفاوت در ارتباط با تجربه جراح ، تعداد گرافت های مورد نیاز ، تکنیک مورد استفاده برای برداشت گرافت های مو ، هزینه های کلینیک و …. میباشد .

هنر جراحی کاشت مو به طراحی هنرمندانه خط مو توسط جراح ، روش برداشت دقیق و قرار دادن مو توسط تکنسین های مجرب مو و رعایت دستورالعمل های مراقبت پس از عمل بستگی دارد .

تعداد گرافت های مورد نیاز برای جراحی یکی از عوامل تعیین کننده اولیه هزینه کاشت مو میباشد . هزینه کاشت مو معمولا بین 8 تا 15 میلیون تومان است . باافزایش تعداد پیوند ها این هزینه بیشتر میشود .

کلینیک کاشت ابرو و کاشت مو پیله برای متقاضیانی که در پرداخت نقدی هزینه های کاشت مو مشکل دارند ، شرایط کاشت مو قسطی را فراهم کرده اند .

کاش موی پر تراکم

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو پیله مانند هزینه کاشت مو محاسبه میشود .

تحربه پزشک ، هزینه های کلینیک کاشت ابرو ، تعداد گرافت هالی مورد نیاز ، تکنیک برداشت گرافت ها و …. از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کاشت ابرو میباشد .

معمولا هزینه کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو پیله از 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است .

هرچه تعداد گرافت ها بیشتر یا کمتر شود این هزینه تغییر میکند .

در بسیاری از کلینک های کاشت ابرو ، بدلیل دشواری در پرداخت هزینه های آن ، شرایط پرداخت قسطی را فراهم دیده اند و متقاضیان کاشت ابرو براحتی میتوانند با انتخاب روش کاشت ابرو قسطی  شروع به کاشت ابرو با بالاترین کیفیت و تضمین کاشت اقدام کنند .

 

کاشت مو قسطی

با انتخاب روش  کاشت  مو قسطی در کلینیک کاشت ابرو پیله میتوانید با پرداخت نیمی از هزینه کاشت مو ،  اقدام به کاشت مو  کنید و اقساط مربوطه را در 2 الی 3 نوبت با دادن چک های معتبر به کلینیک کاشت ابرو پیله پرداخت کنید .

کاشت ابرو

بسیاری افراد گمان میکنند که کبفبت کاشت مو قسطی با کاشت مو بصورت نقدی متفاوت است در صورتی که اینطور نیست و تمامی امکانات و تجهیزات بکار برده شده از بالاترزین کیفیت در در روش برخوردار هستند و هیچگونه تفاوتی در میفیت دو روش پرداخت وجود ندارد.

 کاشت ابرو قسطی

کاشت ابرو قسطی در کلینیک کاشت ابرو پیله یکی از محبوبترین امکانات این کلینیک میباشد که با استقبال بی نظیر متقاضیان کاشت ابرو مواجه شد .

شما میتوانید در این روش پرداخت در ابتدای کار نیمی از هزینه کاشت ابرو را پرداخت کنید و سپس با دادن 2 الی 3 فقره چک معتبر به کلینیک کاشت ابرو پیله اقدام به کاشت ابرو کنید و مابقی هزینه را در اقساط 2 الی 3 ماهه پرداخت کنید.

قطعا که روش پرداخت کاشت ابرو قسطی تاثیری در کیفیت کاشت ابرو ندارد و افراد متقاضی میتوانند با ضمانت نامه کتبی اقدام به کاشت ابرو قسطی کنند.

 کاشت ابرو قسطی

کلینیک کاشت مو

انتخاب کلینیک کاشت مو و کلینیک کاشت ابرویی  که معتبر باشد و کیفیت و رضایت بالایی در کاشت مو و کاشت ابرو داشته باشد کار بسیار دشواریست .

کیفیت امکانات و تجهیزات کلینیک ، پزشکان متخصص و باتجربه ، طراحی خط رویش دقیق و هنرمندانه ، انتخاب جهت رویش مناسب و درست و …. همگی از مواردی هستند که باید در هنگام انتخاب کلینیک کاشت ابرو مناسب به آن دقت کنید .

کلینیک کاشت ابرو پیله با داشتن تمامی موارد بالا با و در دست داشتن به روزترین دستگاه ها و امکانات امروزه یکی از محبوب ترین مقاصد برای متقاضیان کاشت ابرو و کاشت مو میباشد  .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام کلینیک کاشت ابرو پیله مراجعه کنید و نمونه کارهای کاشت ابرو قسطی ، کاشت مو قسطی را مشاهده کنید و تراکم بالا و ظرافت بی نظیر کاشت را در این کلینیک مقایسه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *