روش تولید فیلم پی وی سی شرینک

فیلم پی وی سی شیرینگ

فیلم شرینک یا روکش حرارتی یک روکش پلاستیکی است که می تواند از چندین نوع مواد ساخته شود. رایج ترین آنها در بازار امروزه پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اولفین (POF) و پلی اتیلن (PE) هستند که با اعمال گرما منقبض می شود و برای بسته بندی مواد غذایی و انواع کالاها استفاده می شود. فیلم‌های شرینک برای بسته‌بندی‌های شرینک یا سیلرهای حرارتی استفاده می‌شوند (جایی که یک تفنگ حرارتی نیز برای جمع‌کردن فیلم در اطراف محصول مورد نیاز است). فیلم های شرینک در طیف وسیعی از عرض، استحکام، ضخامت و شفافیت موجود هستند و به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شوند. با ما در نادی پلاستیک همراه باشید تا با فیلم پی وی سی شیرینگ بیشتر آشنا شوید.

فیلم پی وی سی شیرینگ چیست؟

فیلم پی وی سی ترکیبی از کربن، اکسیژن و کلرین است و اغلب به دلیل ظاهر شفاف و شیشه ای آن با سلفون اشتباه گرفته می شود – با این تفاوت که یک فیلم جمع شونده است (برخلاف سلفون) و جایگزینی برای فیلم شرینک پلی الفین است که لمس نرم تری دارد. فیلم انقباض حرارتی PVC سریع و آسان برای استفاده است، به راحتی آب بندی می شود و در ماشین آلات قدیمی و جدید، دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک قابل استفاده است؛ زیرا در دماهای پایین جمع می شود. معمولاً برای بسته بندی بطری ها و شیشه های نوشیدنی استفاده می شود؛ زیرا تمایل دارد اقلامی با اشکال مختلف مانند بطری های آب و نوشیدنی هایی را که در جای خود از سبد بیرون زده اند در خود نگه دارد. فیلم شرینک PVC ما حتی در دماهای پایین (از 95 درجه سانتیگراد ) بدون چروک شدن منقبض می شود. به لطف خواص بسته بندی عالی، پایدار و استثنایی مواد ، حتی محصولات لبه تیز را می توان بدون پارگی فیلم بسته بندی کرد.

استرچ مواد غذایی در نادی پلاستیک به دو نوع خشک و نرم تقسیم بندی میشود و در ضخامت های متفاوت و به صورت دو لایه و یک طرف باز تولید می‌شود.

برنامه های اصلی بسته بندی عبارتند از اسباب بازی، عطر، نوار ویدیویی، پشتیبانی کامپیوتر، لوازم التحریر، کاغذ و بروشور و محصولات بزرگ مانند جعبه‌های کارتنی و لوازم آرایشی و بهداشتی و …

مزایای استفاده از فیلم پی وی سی شیرینگ یا همان پلاستیک شیرینگ

  • از اقلام در برابر دستکاری محافظت می کند
  • به نگه داشتن کالاها در کنار هم بدون اضافه وزن کمک می کند.
  • ظاهر کالاها را حرفه ای و جذاب می کند.
  • به بسته بندی راحت تر محصولات کمک می کند.
  • امکان بسته بندی مقادیر بیشتری از محصولات و تحویل محصولات بیشتر در هر زمان را فراهم می کند.
  • مقرون به صرفه است و قیمت مناسبی دارد.
  • هزینه های حمل و نقل را برای تامین کنندگان کاهش می دهد.
  • ضد آب و آتش است و حالت کشسانی زیادی دارد و از محصول در برابر عوامل خارجی و گرد و غبار محافظت می‌کند.
  • استحکام مکانیکی و مقاومت عالی در برابر پارگی دارد.
  • پلاستیک بسته بندی پی وی سی، قابلیت چاپ دارد که برای کارخانه‌های تولیدی مواد غذایی یک ویژگی الزامی است.
  • فیلم های شرینک پی وی سی با تمام تونل های شرینک اتوماتیک دستی، نیمه اتوماتیک و سرعت بالا به خوبی کار می کنند.
  • با شکل کالایی که قرار است بسته بندی شود سازگار می شود زیرا تحت تاثیر گرما منقبض می شود.
  • سازگار با محیط زیست است و قابلیت بازیافت دارد.

بسته بندی بطری ها و نوشیدنی ها با فیلم پی وی سی شرینک

فرآیند تولید فیلم پی وی سی شیرینگ در نادی پلاستیک

1- مواد اولیه 2- مخلوط مواد اولیه 3- فیلم دمیده 4- برش- 5- بسته بندی 6- ذخیره و انبارداری

1- مواد خام اوليه با تامین کننده 100 درصد پایدار

2- مواد اولیه مخلوط می‌شود

3- در طول این روند، تکنسین حرفه ای، کیفیت محصول (به ویژه ضخامت و جمع آوری) را با توجه به نیاز مشتری و استاندارد محصول کنترل می‌کند.

4- در این قسمت فیلم ها برش داده می‌شوند. هر دستگاه برش میتواند هفت تن را در روز برش دهد.

5- تمام رول های فیلم برای محافظت در برابر گرما توسط فیلم عایق بسته بندی می‌شوند و به صورت افقی بالای پالت قرار می‌گیرند( بسته پالت معلق) سپس هر پالت نیز با فیلم عایق پوشیده می‌شود.

6- تمام محصولات آماده ما در اتاق با تهویه مطبوع زیر 20 درجه سانتی گراد نگهداری می‌شود.

نکاتی در مورد فیلم پی وی سی شیرینک

1- فیلم شیرینگ به تغییرات دمایی بسیار حساس است، به طوری که در دمای بالا به راحتی چروک می‌شود و در دمای پایین ممکن است حالت شکننده داشته باشد.

2- در فیلم‌های شرینک پی‌وی‌سی، معمولاً بین فیلم‌های شرینک تفاوت قائل می‌شود. دو محوری به این معنی است که فیلم را می توان به صورت افقی و عمودی جمع کرد و در عین حال کیفیت و ثبات را حفظ کرد. تک محوری به معنای فیلم هایی است که فقط می توانند در یک جهت جمع شوند.

3- ضایعات مواد در طول تولید پی وی سی شیرینگ تقریباً وجود ندارد؛ زیرا حباب را می توان با نیازهای عرض فیلم نهایی تنظیم کرد.

4-به دلیل بوهای شدید و مضری که هنگام گرم شدن منتشر می شود، برای استفاده در تاسیسات دارای تهویه مناسب توصیه می شود.

سخن نهایی

شما می توانید طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی با کیفیت بالا را از نادی پلاستیک با قیمت های مناسب تهیه کنید. ما حداکثر تضمین را در تمام فیلم های بسته بندی خود ارائه می دهیم. همچنین برای هر نیاز خاصی که مشتریانمان احساس کنند راه حل ارائه می دهیم، در واقع به مشتریان خود تمام پشتیبانی لازم را ارائه می دهیم.

محصولات ما در طول فرآیند تولید تا تحویل نهایی محصول تحت بررسی کیفیت قرار می گیرند. سخت کوشی، کنترل کیفیت و نوآوری ها، نادی پلاستیک را به بهترین تامین کننده فیلم شرینک پی وی سی تبدیل کرده است. به همین دلیل فیلم های بسته بندی را از تولید کننده فیلم های شرینک پی وی سی بسیار حرفه ای دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره لازم در مورد فیلم شرینک پی وی سی یا ثبت سفارش از طریق شماره‌های ۶۶-۸۸۷۷۹۳۶۵-۰۲۱ یا ۶۶-۸۸۷۷۹۳۶۵-۰۲۱ با کارشناسان نادی‌پلاستیک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *