معرفی و دانلود بازی پرندگان عصبانی Angry Birds

معرفی و دانلود بازی پرندگان عصبانی Angry Birds

بازی انگری بردز یا پرندگان عصبانی از جمله بازی هایی است که تمامی گیمر ها حداقل یک بار بازی کرده اند و اکثر ما نسخه ای از این بازی را روی موبایل یا کامپیوتر خودمان داریم. در ابتدا نسخه اندروید این بازی وارد بازار شد و پس از اینکه بین مردم محبوبیت پیدا کرد سازنده، این بازی را برای سایر سیستم عامل ها به بازار عرضه کرد. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده بوده و همچنین از گرافیک بالایی برخوردار است. به طور خلاصه پرندگان گوناگون در این بازی برای خراب کردن خانه ی خوک های سارق تلاش می کنند.

این بازی نخستین بار در دسامبر سال 2009 در شرکت فنلاندی Rovio تولید و پس از هشت ماه تلاش بی وقفه منتشر شد و به واسطه ی شرکت چیلینگو وارد بازار شد و تنها در یک شب به رتبه اول در فنلاند دست یافت!

تیم سازنده بازی Angry Birds از چهار نفر تشکیل شده و طراح ارجع آن آقای جاکو ایسالو است.بازی Angry Birds پنجاه و دومین بازی ساخته شده توسط این تیم است و هزینه ساخت آن حدود 70 هزار یورو براورد شده است.

پرندگان این بازی پرندگانی سبک و بدون بال هستند و درواقع بر اساس نژاد پرندگان واقعی طراحی شدند.

  • پرنده قرمز: این پرنده فقط به صورت مستقیم حرکت می کند و نماد این بازی می باشد.

پرنده قرمز انگری بردز پرنده قرمز انگری بردز

  • پرنده آبی: کوچک ترین پرنده بازی که پس از پرتاب به سه قسمت تقسیم شده و باعث خرابی بیشتری می شود.

پرنده آبی انگری بردز پرنده آبی انگری بردز

  • پرنده زرد: مانند پرنده قرمز عمل می کند ولی سرعت بیشتر و در نتیجه خرابی بیشتری را به بار می آورد. این پرنده مناسب ساختمان های چوبی است.

پرنده آبی انگری بردز پرنده آبی انگری بردز

  • پرنده بومرنگی: پرنده ای که باید آن را از قفس آزاد کنید تا به نیروهای شما اضافه گردد. حرکت این پرنده بومرنگی است و پس از پرتاب به همان شکل به طرف شما باز می گردد. در جاهایی استفاده می شود که تخریب به صورت مستقیم ممکن نباشد.

پرنده آبی انگری بردز پرنده آبی انگری بردز

  • پرنده سفید: پرنده ای که با تخم خود شلیک کرده و باعث تخریب می شود. پس از لمس پرنده بلافاصله تخم خود را رها می کند و در ارتفاعات پایین استفاده می شود.

پرنده سفید انگری بردز پرنده سفید انگری بردز

  • پرنده سیاه: این پرنده خطرناکترین پرنده است و نقش بمب را ایفا می کند. پس از پرتاب پس از چند ثانیه منفجر شده و خسارت زیادی وارد می کند.

پرنده سیاه انگری بردز پرنده سیاه انگری بردز

داستان بازی

در کل داستان بازی از این قرار است که تخم تعدادی از پرندگان توسط خوک ها دزدیده شده و پرندگان به کمک هم برای خراب کردن خانه خوک ها و آزاد سازی تخم ها تلاش می کنند.

در این بازی دشمنان که همان خوک های سارق هستند هر چه تجهیزات بیشتری مثل کلاه خود و… داشته باشند تعدادپرتاب های بیشتری باید داشته باشید. در آخر هر فصل خوکی با یک تاج راباید از بین ببرید که کار دشواری است.

هر چقدر که با تعداد پرتاب کمتری بتوانید خانه خوک ها را از بین ببرید امتیازتان بیشتر شده و ستاره بیشتری دریافت می کنید.در طول بازی تخم های طلایی هم وجود دارد که با دریافت آن ها امتیاز بیشتری می گیرید.

جالب است بدانید افراد معروفی مانند دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان و پل گاسکوئین و کیلی مینگو و دیک چنی سیاستمدار آمریکایی و جان هام بازیگر فیلم مرد دیوانه از طرفداران این بازی هستند. دو برادر با نام های گوستاوو داوزر و رودریگو داوزر دو ماه بار سر این بازی با یک دیگر رقابت کردند تا ببینند در نهایت چه کسی موفق به کسب امتیاز بیشتری می شود و الان مشغول نوشتن کتابی یوگای انگری بردز هستند.

یک فیلم کوتاه دو دقیقه ای روی یوتیوب به اشتراک گذاشته شده و در این فیلم پرندگان عصبانی در آخر با خوک های سارق وارد مذاکره می شوند تا بلکه این جنگ و نزاع پایان گیرد! در پایان مذاکره دوباره جنگ با شدت بیشتری بین آنها از سر گرفته می شود.

حدود 20 نوع اسباب بازی از پرندگان بازی Angry Birds وارد بازار شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده.

اسباب بازی Angry Birds اسباب بازی Angry Birds

پس از اسباب بازی سریال تلویزیونی و انیمیشن پرندگان عصبانی هم به بازار عرضه شد. این برند و شخصیت های معروف آن حتی روی لباس و کیف لوازم تحریر و… در بین کودکان و نوجوانان دیده می شود.

در کل این بازی فضایی کمدی دارد و این امر باعث جذب بیشتر بازیکن ها می شود مخصوصا این که پرندگان در حین بازی صداهای عجیب و غریب تولید می کنند و این باعث خنده دار تر شدن بازی می شود. این ویژگی در کنار خصوصیاتی مانند گیم پلی اعتیاد آور و قیمت پایین بازی باعث توجه زیاد و تحسین منتقدان گردید.البته گرگ میل پس از بررسی بازی نسخه PSP را ترجیح داد و گفت خوب بودن انگری بردز قابل انکار نیست اما می تواند واضح تر و با عملکردی بهتر و قیمت پایین تری باشد.  در این بازی پرندگان که موجودات کوچک و بی دفاعی هستند با قدرتی که برای هر پرنده متفاوت است برای تخریب خانه دشمنان خود تلاش می کنند و این تضاد نیز باعث جذب بازیکن می شود.Angry Birds رکورد دار بیشترین دانلود در کنار بازی معروف کلش آف کلنز می باشد و طرفداران این بازی محدوده سنی خاصی ندارند. یکی از دلایل جذاب بودن این بازی دقت در طراحی ظاهری و توانمندی هر پرنده است. پس از کمی بازی به خوبی متوجه این تفاوت ها خواهید شد.

البته بازی های کامپیوتری هیچوقت نباید باعث دوری از بردگیم و بازی های فکری شوند که این امر کم کم باعث افسردگی و تنهایی خواهد شد. پس این امر را فراموش نکنید که خرید بردگیم و بازی با بردگیم ها همیشه در اولویت نسبت به خرید بازی های کامپیوتری و بازی با آن ها می باشد.

برای دریافت این بازی می توانید از طریق لینک زیر از بازار و گوگل پلی بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

https://cafebazaar.ir/app/com.rovio.angrybirds

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rovio.angrybirds&hl=en&gl=US

 

10 دیدگاه برای “معرفی و دانلود بازی پرندگان عصبانی Angry Birds

  1. اشتراک‌ها: محمد

  2. اشتراک‌ها: سما

  3. اشتراک‌ها: مینو

  4. اشتراک‌ها: ساناز

  5. اشتراک‌ها: رنگارنگ

  6. اشتراک‌ها: کریم

  7. اشتراک‌ها: خلیل

  8. اشتراک‌ها: مانلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *