بازی های بردگیم برای موبایل (بخش اول)

بازی های بردگیم برای موبایل (بخش اول)

پیشرفت و محبوبیت بردگیم در عصر حاضر باعث شده است که بازی های موبایلی و کامپیوتری بردگیم های مختلف ساخته شوند. این محبوبیت طوری شده که تقریبا هر هفته یک بازی جدید ساخته می شود که برخی از آن ها آفلاین و برخی به صورت آنلاین طراحی می شوند. در این مقاله قصد داریم بعضی از بردگیم های دیجتالی یا همان بازی های موبایلی و کامپیوتری بردگیم را به شما معرفی کنیم.

That’s Pretty Clever (Brettspielwelt)

این برنامه بر اساس بازی تاس چین طراحی شده است که به صورت یک تا چهار نفره آن را بازی می کنند. اما این نرم افزار فقط برای بازی تک نفره طراحی شده است و ممکن است روزی حالت مولتی پلیر آن هم طراحی شود. این بازی بسیار سریع و اعتیاد آور است که احتمالا بازی را متوقف نمی کنید و آن را بیشتر از یک بار بازی می کنید. این بازی یک بازی تاسی است: شما شش تاس خود را 18 بار در شش دور می چرخانید، پس از هر بار ریختن تاس یک نوع را انتخاب و از لیست حالت ها آن را حذف می کنید. هدف این است که بالاترین امتیاز را بدست آورید. اگر تا به حال بازی تاس چین را بازی نکرده اید و قصد خرید بردگیم دارید حتما این بازی جذاب را امتحان کنید.

برای دانلود این بازی روی دانلود بازی تاس چین زیر کلیک کنید:

دانلود بازی تاس چین

دانلود بازی تاس چین

Jaipur (Asmodee Digital)

بازی دو نفره جذاب جایپور در قالب یک نسخه دیجیتالی با یک پیچ و تاب غیرمنتظره طراحی شده است. یک حالت کمپین که شامل انواع مختلفی از قوانین بازی پایه است. در جیپور ، هر بازیکن حداکثر هفت کارت دارد و سعی می کند مجموعه ای از شش کالای نشان داده شده روی کارت ها را جمع آوری کند ، که هر کدام ارزش خاص خود را دارند. شما فقط می توانید از پنج نشانی که داده شده از “بازار” روی میز کارت بگیرید. کارت های شتر نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها چندین کارت را همزمان بگیرید. یک تاکتیک محبوب این است که حرکتی را تنظیم کنید که تمام کارتهای کالا را با شتر از پشته خود جایگزین کنید ، به طوری که حریف شما چاره ای ندارد جز اینکه هر پنج کارت شتر را بگیرد و به شما فرصت انتخاب پنج کارت تازه از عرشه بدهد. حالت کمپین قوانین مختلفی را تعدیل می کند ، مانند کاهش اندازه دست به پنج یا تغییر مقادیر کارت به طوری که همه آنها یکسان باشند.

برای دانلود این بازی روی دانلود بازی جایپور زیر کلیک کنید:

دانلود بازی جایپور

بازی دو نفره جذاب جایپور

Splendor (Asmodee Digital)

بازی پرطرفدار Splendor که نسخه ایرانی آن به بازی کهربا معروف است یکی بهترین بازی های کارتی است. بازیکنان Splendor توکن هایی را جمع آوری می کنند که می توانند برای خرید هر یک از 12 کارت سنگ قیمتی روی میز استفاده کنند که در سه ردیف از ارزان ترین تا گران ترین، قرار گرفته اند. هرچه کارت هزینه بیشتری داشته باشد ، به احتمال زیاد امتیاز بیشتری خواهد داشت. جمع آوری ترکیبی از کارتها – به عنوان مثال سه رنگ از هر سه رنگ – ممکن است یک کاشی به ارزش سه امتیاز دیگر برای شما ایجاد کند. اولین بازیکن با 15 امتیاز باعث دور آخر می شود و سپس هر کسی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده می شود.

برای دانلود این بازی روی دانلود بازی اسپلندور کلیک کنید:

دانلود بازی اسپلندور

بازی پرطرفدار Splendor

Backgammon – Lord of the Board

شاید شما این موضوع را ندانید ولی تخته نرد هم از بردگیم ها محسوب می شود. احتمالا تخته نرد را می شناسید و نیازی به معرفی دوباره نیست ولی برای اندک کسانی که با این بازی آشنایی ندارند توضیح کوتاهی درمورد این بازی می دهیم. تخته نرد بازی ای دو نفره و ترکیبی از شانس و استراتژی می باشد. در این بازی شما باید تاس ریخته و مهره هایتان را هرچه سریع تر به زمین حریف برسانید. هر زمان تمام مهره هایتان به زمین حریف رسیدند می توانید آن ها را خارج کنید. کسی که زودتر تمام مهره هایش را خارج کند برنده بازی خواهد بود. راستی! حواستان باشد که مهره تان تنها نشود که در آن صورت حریف می تواند مهره شما را بزند و شما مجبور به بازی کردن آن مهره از اول زمین خودتان شوید. این بازی حالت آنلاین تخته نرد بوده و شما می توانید با رقیبانی از تمام دنیا به رقابت بپردازید و حس جذاب رقابت با دیگران را تجربه کنید.

در این بازی شما سکه جمع آوری کرده و با هر برد می توانید سطح خودتان را بالاتر ببرید. با سکه های جمع آوری شده هم می توانید مهره و اجزای دیگر بازی را خریداری کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید. برای دانلود این بازی جذاب می توانید از طریق لینک زیر بازی را از گوگل پلی خریداری کنید.

دانلود بازی تخته نرد

Backgammon - Lord of the Board

Monopoly – Board game classic about real-estate!

احتمالا نام مونوپولیی به گوشتان خورده و با آن آشنایی دارید. یکی از پرطرفدارترین بردگیم ها در دوران ظهور بردگیم. این بازی یک بازی ترکیبی با محور شانس و تجارت بوده و برای کسانی که به تجارت و پول علاقه مند باشند بسیار جذاب خواهد بود. در این بازی تاس ریخته و بر اساس اعداد تاس هایتان حرکت می کنید و در مناطق مختلفی توقف می کنید. مثلا ممکن است در پمپ بنزین، فرودگاه و یا حتی یک ساختمان تجاری توقف کنید. اگر این منطقه از آن کسی نباشد این انتخاب را دارید که با پرداخت مبلغ مصوب شده، صاحب آن منطقه شوید. اما اگر این منطقه برای کسی باشد باید هزینه توقف در آن مکان را به صاحب منطقه پرداخت کنید. در نهایت باید سعی کنید از بقیه پولدارتر شوید. این بازی که نسخه موبایل آن برای شما گذاشته شده است قابلیت بازی انفرادی و چنده نفره را هم دارد.

دانلود بازی مونوپولی

Monopoly - Board game classic about real-estate!

 

با چند بازی بردگیم موبایلی آشنا شدیم. در مقاله های بعدی بازی های بیشتری را به شما عزیزان معرفی خواهیم گرد. با ما همراه باشید.

2 دیدگاه برای “بازی های بردگیم برای موبایل (بخش اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *