معرفی بهترین دستگاه چای ساز، قهوه ساز و اسپرسو ساز برند فکر

چای ساز فکر مدل bestea

قبل از معرفی بهترین مدل های دستگاه چای ساز و قهوه ساز فکر لازم است تا کیفیت و کارایی آن ها را بشناسیم تا بدانیم که چای ساز فکر خوبه؟ و ساخت کجاست؟ و نحوه کار با اسپرسو ساز فکر یه چه صورت است؟. اگر قصد خرید دستگاه اسپرسو ساز، قهوه سازو چای ساز فکر ارزان قیمت را دارید این مطلب می‌ تواند راهنمای شما در انتخاب بهترینآن ها باشد. اگر قصد خرید اسپرسو ساز، قهوه ساز و چای ساز برند فکر را دارید این مطلب می‌تواند راهنمای شما در انتخاب بهترین مدل آن ها باشد. در این مطلب به معرفی بهترین اسپرسو ساز و بررسی بهترین مدل دستگاه قهوه ساز و چای ساز برند فکر (Fakir ) می پردازیم تا بتوانیم انتخاب و تصمیم گیری را برای شما عزیزان راحتتر کنیم.

بهترین چای ساز فکر

چای از دیرباز نوشیدنی محبوب ایرانی‌ ها بوده و هست. عطر و طعم زیبای چای در کنار حس آرامشی که به انسان می‌ بخشد باعث مصرف روزانه آن می‌ شود. امروزه به دلیل مشغله زیاد بسیاری از افراد برای دم کردن و مصرف کردن چای از چای‌ ساز استفاده می‌کنند. دستگاه چای ‌ساز برای دم کردن و همچنین گرم نگه‌داشتن چای و انواع دم نوش‌ ها کاربرد دارد. برای خرید بهترین چای‌ ساز برند فکر به‌ منظور تهیه یک چای زیبا و معطر باید نکاتی را دانست تا در خرید بهترین مارک چای ‌ساز کمک‌ حال شما باشد.

امروزه با توجه به تنوع دستگاه چای ساز برند فکر در سطح بازار بهتر است هنگام خرید به عوامل متعددی همچون: قیمت چای ساز فکر، جنس، ظرفیت، نشانگر میزان آب، گرم نگهدارنده، تایمر دستگاه، توان مصرفی و … توجه کنید. در مورد کارایی و نحوه کار و اینکه چای ساز فکر خوبه؟ و ساخت کجاست؟ در ادامه این مطلب برای شما توضیحات لازم را شرح می دهیم. پس تا آخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی لوازم خانکی شیکومال همراه باشید. از آنجایی که چای یکی از پر استفاده‌ ترین نوشیدنی ها می باشد خرید چای ساز از اولویت های هر خانه ای می باشد. از این رو علاقه‌ مندان به چای برای دسترسی سریع به این نوشیدنی نیاز به شناخت بهترین دستگاه چای ساز فکر دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات، قیمت و خرید هر کدام از مدل های چای ساز فکر مدل Bestea و Temper روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید.

چای ساز فکر مدل Bestea

چای ساز فکر مدل Bestea جزء بهترین و جدیدترین دستگاه چای ساز روهمی برقی فکر المان با کیفیت بالا و طراحی زیبا از کمپانی معروف Fakir با قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه، توان 1900 وات و ظرفیت 3 لیتری می باشد. در واقع قیمت چای ساز فکر مدل Bestea بر گرفته از طراحی بسیار ساده و شیک آن است که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. این دستگاه چای ساز سماوری یا روهمی فکر Bestea در اوج سادگی دارای اوج کیفیت و کارایی می باشد. توان بالای 1900 واتی چای ساز fakir بهترین کارایی را برای شما فراهم می سازد. قیمت چای ساز fakir در مقایسه با مزایای فراوان ان که در ادامه به بررس ان ها می پردازیم، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد

چای ساز فکر مدل bestea

چای ساز فکر مدل Temper

چای ساز فکر مدل Temper بهترین مدل چای ساز روهمی و سماوری استیل فکر آلمان با ظرفیت 3 لیتری، توان 1800 وات از کمپانی معروف fakir با قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه می باشد که دارای رنگ های متنوع و زیبا است. با این چای ساز روهمی فکر Temper در هر کجا که بخواهید یک چای تازه و خوش عطر و طعم، در اسرع وقت برای خود آماده کنید. از مزایای قابل توجه چای ساز تمپر فکر، موتور پرقدرت 1800 وات آن است که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت آب را جوش آورد. چای ساز مدل Temper با طراحی زیبای خود در رنگ های متنوع، مخاطبان فراوانی را جذب خود کرده است. همچنین چای ساز فکر مدل تمپر از نظر کیفیت نیز بسیار عالی و کاملا بی عیب و نقص می باشد.

چای ساز فکر مدل temper

 

بهترین قهوه ساز و اسپر سو ساز فکر

اگر از طرفدارن قهوه هستید، بدون شک با خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی می‌توانید در وقت و هزینه‌ هایتان صرفه‌ جویی کنید. امروزه با توجه به تنوع دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز در سطح بازار بهتر است هنگام خرید به عوامل متعددی همچون: قیمت، مارک و مدل قهوه ساز، نوع فیلتر، توان، فشار، بخار دستگاه و ویژگی هایی مانند داشتن نازل و گرم کن فنجان توجه کنید. در مورد کارایی و نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز و تهیه قهوه که یک نوشیدنی پرمصرف است، روش‌های مختلفی وجود دارد. اسپرسو یکی از پراستفاده‌ ترین روش‌های تهیه این نوشیدنی محبوب است که با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز حاضر می‌شود. عصاره به‌دست آمده در اسپرسوساز عطر و طعم متفاوتی نسبت به سایر روش‌های تهیه قهوه دارد و به همین واسطه محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. از این رو علاقه‌ مندان به قهوه برای دسترسی سریع به این نوشیدنی نیاز به شناخت بهترین اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان را دارند.

قهوه ساز فکر مدل Kaave Trio

قهوه ساز فکر مدل Kaave Trio یک دستگاه قهوه ساز سه کاره ترک بسیار پرکاربردی و شیک از برند خوشنام FAKIR (فکیر) آلمان است که از قیمت خرید بسیار مناسب و طرز استفاده راحت برخوردار است. طراحی قهوه ساز فکر مدل Kaave Trio با توجه به بروزترین استاندارد ها و توان عالی 735 واتی می باشد. این دستگاه قهوه‌ ساز سه کاره فکر با ظاهری شیک و در عین کاربردی شگفت انگیز، برای علاقه مندان قهوه بسیار مناسب است. قهوه ساز ترک فکر با روشی سنتی و ساده و کاملا سریع قهوه را آماده می کند. این مدل از قهوه ساز شرکت فکیر برای درست کردن قهوه ترک می باشد. موتور قدرتمند 735 وات قهوه ساز فکر مدل کاوه تریو، قهوه را در کوتاه ترین زمان ممکن با طعمی بی نظیر آماده می کند

قهوه ساز فکر مدل kaave trio

اسپرسو ساز فکر بابیلا Babila

اسپرسو ساز فکر مدل بابیلا Babila یکی از بهترین دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز حرفه ای 6 کاره اتوماتیک خانگی Fakir اصل آلمان با قیمت خرید مناسب و کیفیت بی نظیر می باشد. این دستگاه اسپرسو ساز فکر بابیلا می تواند انواع قهوه را با فشار بخار 15 بار تهیه کند. جنس دستگاه قهوه ساز فکر بابیلا از استیل میباشد. این استیل به کار برده شده در بدنه بسیار مرغوب و ضد زنگ و مقاوم در برابر فشار و ضربه است. اسپرسو ساز فکر Babila با بهره گیری از توان 1350 وات و قابلیت های متعددی و عملکرد 6 کاره که دارد از کارایی، عملکرد و طرز استفاده راحت و خاصی برخوردار است.

اسپرسوساز فکر بابیلا

نکات مهم در خرید بهترین چای ساز برقی

جنس چای ساز

معمولاً بدنه چای‌سازها از جنس فلز، پلاستیک و شیشه ساخته می‌شود. چای‌ ساز پلاستیکی طعم چای را تغییر داده و نوع شیشه‌ای نیز به‌مرورزمان جرم می‌گیرد اما چای‌ ساز فلزی نه جرم می‌گیرد و نه طعم چای را عوض می‌کند. در نتیجه بهتر است جنس بهترین چای ساز شما از استیل ضدزنگ باشد.

نشانگر میزان آب

در چای‌سازهایی که جنس آنها از استیل یا پلاستیک است میزان آب موجود در داخل کتری قابل‌مشاهده نیست به همین خاطر قسمتی از بدنه را به شکل شفاف می‌سازند تا مقدار آب موجود در داخل کتری معلوم شود.

گرم نگهدارنده

در حالت گرم نگهدارنده آب و چای درون کتری و قوری نزدیک به دمای جوش نگه‌داشته می‌شود. تا همیشه چای برای استفاده شما آماده باشد.

تایمر در چای‌ ساز

وجود تایمر در چای‌ ساز باعث می‌شود تا مدت‌زمان دلخواه خود را برای خاموش شدن چای‌ساز تعیین نمایید. وجود این حالت مزیت خوبی برای افراد فراموش‌کار است.

تنظیم‌ کننده درجه حرارت

در برخی از مدل‌های چای‌ ساز که عمدتاً از نوع استنددار هستند برای کنترل دمای آب سیستمی تعبیه شده است تا شما میزان حرارت را به‌دلخواه خودتنظیم نمایید.

قطع کن خودکار

سیستم قطع کن خودکار بلافاصله بعد از به جوش آمدن آب کتری به طور اتوماتیک چای‌ ساز را به حالت گرم نگهدار می‌برد تا چای گرم نگه‌داشته شود.

حجم کتری چای ساز

حجم کتری را حتماً بر اساس تعداد اعضای خانواده و به مقدار موردنیاز خود انتخاب کنید.

صافی کتری

وظیفه صافی دهانه کتری جلوگیری از ورود رسوبات درون کتری به لیوان و قوری است. این صافی از جنس فلز یا پلاستیک بوده و به دو صورت پرتابل و ثابت درون کتری و جلوی دهانه خروجی آب قرار می‌گیرد. نوع پرتابل را به‌خاطر اینکه می‌توان از داخل کتری خارج کرده و شست در اولویت برای خرید قرار دهید.

دسته نگه‌دارنده چای‌ ساز

دسته نگهدارنده چای‌ ساز باید تحمل وزن دستگاه به هنگام پرازآب بودن را داشته باشد همچنین دسته باید عایق الکتریکی باشد تا در هنگام وصل بودن به برق خطری پیش نیاید.

پایه ۳۶۰ درجه

داشتن پایه ۳۶۰ درجه در چای‌ ساز این امکان را فراهم می‌آورد تا کتری را بتوان در هر جهتی بر روی پایه قرارداد و نیاز به‌قرار دادن در جهت خاصی برای چفت شدن آن نباشد.

توان مصرفی چای ساز

عمدتاً توان مصرفی بهترین چای ساز ها بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات است. توجه داشته باشید که توان مصرفی شما بیش از این مقدار نباشد تا از تحمیل هزینه بیشتر به شما جلوگیری شود.

فرورفتگی انتهای کتری

شاید بتوان گفت فرورفتگی انتهای کتری مهم‌ترین قسمت چای‌ ساز است. این فرورفتگی کتری رسانا بوده و با اتصال به برق حرارت موردنیاز برای جوش آوردن آب را تأمین می‌کند. توجه نمایید که رسانای کتری از جنس فلز باشد چرا که رسانای پلاستیکی از کیفیت کمتری برخوردار بوده و مقدار زمان لازم برای جوش آوردن آب را طولانی می‌کند.

نکات مهم در خرید قهوه ساز و اسپرسو ساز

قیمت

این مورد یکی از ملاحضات مهم در خرید قهوه ساز است. اگر عاشق این نوشیدنی هستید چقدر برای آن هزینه می کنید؟ مهم نیست چه مدلی انتخاب میکنید، خرید قهوه ساز در بلند مدت نوعی سود ایجاد می کند. پس نگران هزینه نباشید، با توجه به نوع قهوه ای که دوست دارید مدل خود را انتخاب کنید و مطمئن باشید این هزینه در بلند مدت به شما بازگردانده می شود.

تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده

با استفاده از این تنظیمات می توانید به راحتی قهوه خود را تهیه کنید و تا آماده شدن آن، به کارهای دیگرتان برسید. این تنظیمات طیف گسترده ای دارند که برای تهیه انواع قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

آسیاب قهوه ساز

آیا شما دوست دارید قهوه تازه بنوشید؟ در صورتی که قهوه‌ساز شما مجهز به آسیاب کن (دستگاههای با قابلیت سرو دانه قهوه به فنجان) باشد شما می توانید از قهوه تازه تری استفاده کنید.

خاموش شدن اتوماتیک

ممکن است این تجربه را داشته باشید که صبح با عجله از خانه خارج شده اید و فراموش کرده اید که قهوه ساز خود را خاموش کنید. با این قابلیت می توانید با خیال راحت به کارهای خود برسید و هیچ استرس ونگرانی از این بابت نداشته باشید.

ترموبلاک ( Thermoblock)

اگر می خواهید قهوه تان طعم بهتری داشته باشد باید سعی کنید که جوشانده نشود. ترموبلاک نوعی جوش آور است که دمای آب را به حد دمای عالی (حدود ۹۰ درجه) بوسیله پمپ بالا می برد. برخی از مدل ها دارای سیستم ترموبلاک برای کف کردن شیر نیز به کار برده می شود، که احتیاج به حرارت حدود ۱۲۰ درجه دارند.

فیلتر آب

بعضی از قهوه ساز ها دارای فیلتر آب هستند تا مطمئن شوند که طعم و عطر قهوه تغییری نمی کند. این یکی از ویژگی های محبوب و مورد توجه قهوه دوست ها است.

فشار بخار، کف ساز

اگر دوست دارید شیر به قهوه خود اضافه کنید، و نوشیدنی شبیه به نوشیدنی های کافی شاپ تهیه کنید این قابلیت به شما کمک می کند. فشار بخار خوب، از ضروریات دستگاه قهوه ساز برای تهیه خامه یا کف می باشد. به این معنی که بخار با پودر قهوه با سرعت تنظیم شده و مناسب برخورد کند. سرعت خیلی کم باعث ایجاد طعمی تلخ یا تیز خواهد شد.

حجم دستگاه

قبل از خرید ابتدا باید مکان قرارگیری دستگاه را مشخص کنید. میزان قرار گیری با توجه به فضای در اختیار مشخص می شود. مثلا قرارگیری در میز آشپزخانه، یا قرار گیری در داخل کابینت که باید حتما به آن توجه داشته باشید.

چند کاره بودن قهوه ساز

عموما برندهای مختلف برای جذب بیشتر مخاطبان خود، اسپرسوساز چند کاره می سازند. یعنی از دستگاه می توان علاوه بر تهیه قهوه و کاپوچینو، قهوه فرانسوی نیز تهیه کرد. وجود چندین عملکرد در یک دستگاه قطعا محبوبیت آن را بالا خواهد برد.

قابلیت برنامه پذیری

اسپرسوسازهای موجود در بازار در دو نوع دستی و غیر دستی موجود هستند که با توجه به نیاز می توانید آن را خریداری کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که میل به نوشیدن قهوه در شما زیاد است و یا عموما خانواده پرجمعیتی هستید و دید و بازدید در خانه شما زیاد است می توانید نوع برنامه پذیر را انتخاب کنید. عموما با استفاده از پنل های لمسی و یا بکارگیری WiFi می توان قهوه ساز را روشن و آن را برای دم کردن قهوه آماده کرد. قطعا استفاده از این امکانات قیمت بالاتری نیز دارد

انتخاب بر حسب سلیقه

اولین نکته در خرید اسپرسوساز، انتخاب بر حسب سلیقه می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند قهوه سازی را انتخاب کنند تا همه کارها را با دستان خود انجام دهند. یعنی صفر تا صد دم کردن قهوه را دستی بر عهده بگیرند. خب انجام این کار به طور حتم زمان و ظرافت زیادی را به خرج می دهد و برای خانم های خانه دار این گزینه مناسب است. اما اگر علاقمند هستید که در زمان کمتری قهوه آماده کنید، انتخاب شما باید قهوه ساز برقی نوع قطره ای باشد. زیرا تنها وقتی که از شما خواهد گرفت فقط ریختن آب در مخزن، ریختن پودر قهوه در دستگاه می باشد. اما اگر در طول روز قهوه زیاد میل می کنید، انتخاب قهوه ساز نوع برنامه پذیر انتخاب بهینه تری است.

سخن پایانی

امیدواریم با خواندن نکاتی که در این مقاله ارائه شده است بتوانید مناسب ترین قهوه ساز، اسپرسو ساز و چای ساز فکر را با توجه به نیاز خود و همچنین قیمتی که برای آن در نظر گرفته اید خریدداری کنید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال از طریق راههای ارتباطی واتس آپ، اینستاگرام و یا شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *