پاکسیت؛ دریای جم و گیفت کارت (بدون نیاز به پسورد!)

زومجی: در پاکسیت می‌توانید بدون هیچ محدودیتی گیفت کارت و یا اشتراک هر چیزی که نیاز دارید را بخرید و بلافاصله و فوری، آن را دریافت کنید. این برنامه امکان خرید گیفت کارت بازی‌ها، ارزهای رایج درون آن‌ها (جم، الماس و … ) و همچنین اشتراک بهترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های جهان (اسپاتیفای، نتفلیکس و ..) را برای شما با پرداخت ریالی، « بدون نیاز به پسورد » و « تحویل آنی » فراهم می‌کند.

چرا از پاکسیت استفاده کنیم؟!

• سریع‌ترین خرید ممکن در ایران (تحویل آنی)

• بدون نیاز به هیچ‌گونه پسورد و ورود به اکانت‌های شما

• خرید امن و تحویل خودکار

• تضمین بن نشدن و شارژ قانونی اکانت‌ها

• دارای انواع پکیج‌های ارزان و اقتصادی

• امن‌ترین روش شارژ اکانت نسبت به رقبا

• قابل استفاده در سایت یا اپلیکیشن‌های ویندوز و اندروید

دوست ندارید در پاکسیت https://www.paxit.ir گشت‌وگذار کنید؟!

پاکسیت

قانونی بخر، پسورد نده، هیچ‌وقت بن نشو!

یک دغدغه مهم در هنگام خرید ارز بازی‌ها یا اشتراک برنامه‌های خارجی قانونی بودن آن‌هاست. اغلب بازی‌ها اگر یک منبع ناشناس را شناسایی کنند که در تلاش برای انجام تراکنش مالی است فورا اکانت کاربر را مسدود می‌کنند. آن‌ها این کار به دلیل افزایش امنیت خود انجام می‌دهند و هیچ استثنایی هم قائل نمی‌شوند.

در موارد بسیار زیادی که شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد، دیده‌ایم که با خرید یک ارز درون بازی، اکانت گیمر بن شده است. دلیل این قضیه غیر قانونی بود منبع پرداخت و ارسال پول است. اما با خرید از پاکسیت چنین اتفاقی نمی‌افتد. در واقع این پلتفرم تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال تهیه کرده است و در واقع خرید شما از همان شرکت اصلی مورد نظرتان انجام می‌شود. بنابراین هیچ اتفاقی برای اکانت شما نمی‌افتد.

 

تحویل فوری با سرعت جادویی!

یک مزیت فوق‌العاده برنامه در برنامه پاکسیت، پشتیبانی قوی و سرعت بالای آن است. پس از این که در این برنامه محصول مورد نظر خودتان را خریداری می‌کنید، بدون هیچ گونه معطلی آن را دریافت می‌کنید.

پرفروش‌ترین محصولات ما

در ادامه چند محصولی را می‌بینید که کاربران، بیشترین استقبال را از آن‌ها داشته‌اند:

پر فروش ترین محصولات ما

1) یوسی پابجی موبایل

دیگر داشتن اسکین‌های متنوع و لباس‌های نایاب در پابجی خواب و خیال نیست. کافیست اراده کنید تا بدون هیچ دردسری و با ارزان‌ترین قیمت uc بخرید. با خرید از پاکسیت به هیچ عنوان نگران بن شدن یا سواستفاده از اکانت خود نباشید، چون هیچ پسوردی از شما گرفته نشده و فرد دیگری وارد اکانتتان نخواهد شد.

 

 

2) جم فری فایر

جذاب‌ترین اسکین‌ها و تجهیزات بازی فری فایر را با الماس‌هایتان بخرید و در میدان نبرد خون بپا کنید. می‌توانید این الماس‌های مهم و سرنوشت‌ساز را در پاکسیت با ارزان‌ترین قیمت تهیه کنید. حالا زمان یک معجزه بزرگ در بازی است تا دیگران را شگفت‌زده کنید.

3) ویباکس فورتنایت

برای زنده ماندن در جزیره فورتنایت و نجات پیدا کردن از میان ۱۰۰ نفر ساکن موقت جزیره، هرچقدر ابزار و ادوات داشته باشید، کم است. ممکن است فکر کنید که با گشت و گذار در فضای بازی، می‌توانید هرچه می‌خواهید را به رایگان پیدا کنید اما واقعا این‌طور نیست؛ شما که تا ابد برای قهرمانی فرصت ندارید! با خرید ویباکس، بتل پس یا استارتر پک از پاکسیت، انواع اسکین‌ها، دنس‌ها، ایموت‌ها، اسلحه‌ها و … در دستان شماست.

ویباکس فورتناینت

4) گیفت کارت استیم والت

آرزوی هر گیمری است که بدون محدودیت، دنیای Steam را فتح کند، در آن بچرخد، هرچه خواست بخرد و بازی کند. حالا با امکان خرید گیفت کارت استیم از پاکسیت، فاصله شما تا دانلود بی‌انتها و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بی‌دردسر در استیم، تنها یک قدم است. کافیست مبلغ گیفت کارت مورد نظر و ریجن را مشخص کنید و دکمه خرید را بزنید.

امکانات اپلیکیشن پاکسیت

پس از دانلود پاکسیت به برنامه‌ای مدرن با رابط کاربری زیبا و آسان وارد می‌‌شوید. پیدا کردن محصول مورد نظرتان با توجه به دسته‌بندی‌های دقیق و تفکیک محصولات بسیار راحت است. علاوه‌براین در این برنامه قسمت‌های کاربردی دیگری را مشاهده می‌کنید که برای راحتی کار شما ایجاد شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با امکانات و قسمت‌های مختلف این برنامه موارد زیر را بررسی کنید.

خانه

در این قسمت که صفحه اصلی محصولات پاکسیت است، می‌توانید نام محصول مورد نظر خود را در نوار جست‌وجوی هوشمند بنویسید و آن را پیدا کنید. همچنین می‌توانید در میان دسته‌بندی‌هایی که با توجه به شباهت محصولات‌شان ایجاد شده‌اند بگردید و هرچه نیاز داشتید را پیدا کنید.

تفکیک محصولات در این قسمت بر اساس پلتفرم‌ها، نوع محتوا و غیره است. به طور مثال می‌توانید در میان دسته بندی بازی‌های موبایلی، بازی‌های کامپیوتری، کنسول‌ها، نرم‌افزار و سرگرمی و مواردی دیگر جست‌وجو کنید.

آموزش

وقتی پای خرید بازی‌ها، گیفت کارت‌ها و اشتراک سرویس‌های خدماتی به میان می‌آید، همیشه این نگرانی وجود دارد که چگونه باید از آن‌ها استفاده کرد. چگونه می‌توان فعال‌شان کرد. سرویس‌های خدماتی مختلف چه امکاناتی را ارائه می‌دهند و از میان بسته‌های موجود کدام یک ارزش خرید بالاتری دارند. تمام این موارد در قسمت آموزش برنامه پاکسیت در اختیار شما هستند تا با خیال راحت و اطمینان خاطر نیازهای خود را برآورده کنید.

اما بخش آموزش فقط محدود به همین چیزها نمی‌شود. مطالب مقایسه‌ای موجود در این برنامه یک راهنمای عالی برای تصمیم‌گیری بهتر شما هستند. همچنین لیست‌های مختلف از بهترین بازی‌ها و آموزش ساخت اکانت‌های مختلف می‌تواند در انتخاب بازی، لذت از آن و کسب تجربه‌ای بهتر در آن به شما کمک کنند.

پروفایل

اینجا مقر فرماندهی شما در پاکسیت است. در قسمت پروفایل می‌توانید به امکانات بی‌نظیری مانند بخش «خریدهای قبلی» دسترسی داشته باشید تا مدیریت خریدها و اطلاعات آن‌ها را به سادگی انجام دهید. همچنین اگر هرگونه سوالی در ذهن‌تان شکل گرفت می‌توانید از پروفایل به بخش پشتیبانی بروید و آن را مطرح کنید و به سرعت پاسخ خود را دریافت کنید. تمام راه‌های ارتباطی با پاکسیت و قوانین استفاده از آن را نیز می‌توانید در این قسمت پیدا کنید و اطلاعات خودتان را تکمیل کنید.

دانلود Paxit، پرداخت در سراسر جهان

با دانلود اپلیکیشن پاکسیت، به دریای بازی‌ها و سرویس‌های خدماتی و پلتفرم‌های محتوایی محبوب در جهان وارد شوید و بدون محدودیت در آن شنا کنید. این نکته را فراموش نکنید که امنیت بالا و قانونی بودن این برنامه تجربه لذت بخش شما را تضمین می‌کند. هرچه مایلید در اختیار داشته باشید انتخاب کنید و با پرداخت ساده آن را بدست بی‌آورید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *